ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автори:

Самковська Оксана Вікторівна


Доповідачі:


Самковська Оксана Вікторівна

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXVIII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

1173

Дата реєстрації:

23.01.2024

Проголосовано:

06.02.2024 12:22:53

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    21
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 1173






ВОЛОДИМИРЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА



РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ



(восьме  скликання)


 

Р І Ш Е Н Н Я


 













_______________ 2024 року



                            № _____ 



 

Про внесення змін до Положення про відділ економіки, інвестицій, житлово-комунального господарства Володимирецької селищної ради






 

Відповідно до статей 25, 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з метою забезпечення здійснення функцій в сфері енергетичного менеджменту, селищна рада,


 

ВИРІШИЛА:


 



  1. Внести зміни до Положення про відділ економіки, інвестицій, житлово-комунального господарства Володимирецької селищної ради (далі-Положення), затвердженого рішенням селищної ради від 09.07.2021 року № 283 «Про затвердження положень виконавчих органів Володимирецької селищної ради», затвердивши Положення в новій редакції, що додається.




  2. Контроль за виконанням рішення доручити першому заступнику селищного голови Анатолію РИЖОМУ.








 

Селищний голова                 Василь КОВЕНЬКО
























 

Рішення підготував:


 









































Начальник відділу економіки, інвестицій, житлово-комунального господарства 


 

Оксана  САМКОВСЬКА


 

Погоджено:



Перший заступник селищного голови



Анатолій РИЖИЙ



Секретар селищної ради



Юрій БЛИЩИК



Начальник юридичного відділу



Тетяна МАСТІЙ



Начальник загального відділу




 

Наталія КРУК


 















 























 

Проект рішення оприлюднено на офіційному веб-сайті Володимирецької селищної ради https://volodselrada.gov.ua/



23 січня 2024 року № 1173






















 

ЗАТВЕРДЖЕНО


 

Рішення селищної ради



______________  2024 року №____




ПОЛОЖЕННЯ



про відділ економіки, інвестицій, житлово-комунального господарства 



Володимирецької селищної ради


 

1. Загальні положення



1.1. Відділ економіки, інвестицій, житлово-комунального господарства Володимирецької селищної ради (далі - Відділ) утворюється за рішенням Володимирецької селищної ради (далі – Рада) та є структурним підрозділом Ради.



1.2. Відділ є підзвітним Володимирецькій селищній раді, підпорядкований та підконтрольний селищному голові, першому заступнику, заступникам селищного голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків. Структура Відділу та його чисельність визначається Радою в межах граничної чисельності та коштів, що затверджуються в місцевому бюджеті а утримання Відділу.



1.4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Мінрегіону, Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, Фонду державного майна України рішеннями Ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, цим Положенням.



1.5. Відділ не є юридичною особою.


 

2. Завдання та Повноваження Відділу:



2.1. Основними завданнями Відділу є:



2.1.1. Реалізація повноважень виконавчого органу Ради у сфері соціально - економічного розвитку громади, у сфері житлово-комунального господарства (у тому числі у сфері питної води та питного водопостачання, теплопостачання, енергоефективності та енергозбереження, ціно-, тарифоутворення і розрахунків за житлово-комунальні послуги), поводження з побутовими відходами, транспорту та благоустрою на території Ради, а також реалізація політики Ради у сфері управління нерухомим майном, що належить до комунальної власності територіальної громади на території Ради, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативними актами.



2.1.2. Організація розробки та виконання Стратегії розвитку громади, стратегічних та поточних програм соціально-економічного та культурного розвитку громади.






 

Продовження додатку


 

2.1.3. Організація виконання державних програм, розроблення і реалізація місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, подання пропозицій до проектів місцевих програм соціально-економічного розвитку громади щодо поліпшення рівня комунального обслуговування населення та благоустрою населених пунктів.



2.1.4. Розробка проектів, програм з енергозбереження.



2.1.5. Сприяння залученню інвестицій у економіку громади.



2.1.6. Здійснення аналітичної та організаційної роботи у сфері залучення внутрішніх та зовнішніх інвестицій в інтересах громади.



2.1.7. Підготовка конкретних пропозицій та практичних рекомендацій щодо розроблення та участі інвестиційних програм у конкурсах проектів і програм що діють на території України.



2.1.8. Сприяння налагодженню міжнародних зав’язків громади в галузі інвестиційної діяльності, промоція інвестиційної привабливості громади, цільовий пошук та встановлення контактів з потенційними інвесторами, представниками зовнішніх джерел фінансування.



2.1.9. Реалізація політики співробітництва громад.



2.1.10. Забезпечення реалізації державної цінової та тарифної політики.



2.1.11.Здійснення контролю за дотриманням правил комунального обслуговування та благоустрою.



2.1.12. Підготовка і внесення на розгляд Ради пропозицій щодо порядку та умов відчуження комунального майна, проектів місцевих програм приватизації, та переліку об'єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації, організація виконання цих програм, подання раді звітів про хід та результати відчуження комунального майна. 



2.1.13. Підготовка і внесення на розгляд Ради пропозицій щодо використання нежилих приміщень, будинків і споруд, що належать до комунальної власності. 



2.1.14. Підготовка пропозицій щодо комплексного розвитку комунального господарства громади з метою найповнішого задоволення потреб населення в усіх видах комунальних послуг.


 

2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції:



2.2.1. Розробляє прогнози комплексного економічного і соціального розвитку громади, сприяє створенню умов для ефективної роботи підприємств громади всіх форм власності.



2.2.2. Визначає основні напрямки інвестиційної політики в громаді, розробляє заходи, спрямовані на залучення іноземних інвестицій та кредитних ресурсів для розвитку економічного потенціалу громади.



2.2.3. Бере участь у проєктах (програмах) транскордонного співробітництва, програмах міжнародної технічної допомоги Європейського союзу та ПРООН, які діють в Україні та на території області.



Продовження додатку


 

2.2.4. Проводить моніторинг залучених інвестицій в економіку громади, вживає заходів до розширення міжрегіональних та міжнародних економічних зв’язків.



2.2.5. Бере участь у підготовці пропозицій щодо визначення середньострокових пріоритетних напрямів інноваційної діяльності.



2.2.6. Розробляє та організовує реалізацію заходів, спрямованих на нарощування інвестиційних ресурсів, створення сприятливого інвестиційного клімату.



2.2.7. Готує пропозиції щодо погодження в межах законодавства інвестиційних проєктів у пріоритетних галузях економіки, надання підтримки суб’єктам інвестиційної діяльності, які реалізують інвестиційні проєкти у пріоритетних галузях економіки. 



2.2.8. Сприяє створенню і функціюванню у громаді підприємств з іноземними інвестиціями, організації виробничої кооперації та інвестиційної діяльності за участю іноземних інвесторів, залученню в економіку громади додаткових матеріальних і фінансових ресурсів.



2.2.9. Надає суб‘єктам господарської діяльності громади інформацію щодо пропозицій іноземних підприємств зі співробітництва.



2.2.10. Здійснює моніторинг промислового виробництва у громади та вносить пропозиції щодо його подальшого розвитку.



2.2.11. Надає методичну, консультаційну допомогу підприємствам торгівлі та побутового обслуговування населення всіх форм власності з питань застосування правил торгівлі та побутового обслуговування населення, з інших питань, що належать до компетенції відділу.



2.2.12. Проводить моніторинг цінової політики на ринку товарів і послуг громади, аналізує стан ціноутворення у відповідних сферах цінового регулювання, його вплив на економічний та соціальний розвиток громади.



2.2.13. Здійснює складання відомостей фізичних осіб та суб’єктів господарювання, які є власниками бджолосімей  і мають право на отримання дотації за бджолосім’ї та подає їх структурним підрозділам облдержадміністрації, що забезпечують виконання функцій з питань агропромислового розвитку.



2.2.18. Сприяє формуванню інфраструктури підтримки малого і середнього підприємництва, розвитку міжміського та міжрегіонального співробітництва суб'єктів малого і середнього підприємництва.



2.2.19. Бере участь у проведенні нарад, семінарів, громадських оглядів, конкурсів з питань діяльності суб’єктів підприємництва у сфері виробництва товарів та їх реалізації, у розвитку і впровадженні нових форм організації торгівлі та побутового обслуговування, які проводяться на території громади.



2.2.20. Бере участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою, готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку та проекту селищного бюджету.




Продовження додатку


 

2.2.21. Координує роботу, пов'язану з наданням населенню території ради житлово-комунальних послуг підприємствами – надавачами цих послуг незалежно від форми власності.



2.2.22. Розробляє систему заходів для забезпечення стабільної роботи житлово-комунального господарства міста в умовах надзвичайної ситуації і ліквідації її наслідків.



2.2.23. Здійснює в межах своєї компетенції контроль за станом експлуатації та утримання житлового фонду, благоустрою і об'єктів комунального господарства незалежно від форми власності.



2.2.24. Вживає заходів до оснащення наявного житлового фонду засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії згідно із загальнодержавними та регіональними програмами.



2.2.25. Розробляє і реалізує місцеві програми у сфері питної води та питного водопостачання, бере участь у розробленні і реалізації державних та регіональних програм у цій сфері.



2.2.26. Розробляє і реалізує місцеві програми та бере участь у розробленні і реалізації державних цільових програм у сфері теплопостачання та енергозбереження.



2.2.27. Реалізує політику енергозбереження та енергоефективності, впроваджує систему енергетичного менеджменту.



2.2.28. Здійснює залучення зовнішніх інвестицій в енергозбереження, пошук джерел фінансування, формування проектних пропозицій, що пов’язані з реалізацією енергетичної політики.



2.2.29. Здійснює моніторинг стану та розвитку галузі енергетики на території громади.



2.2.30. Здійснює заходи, спрямовані на забезпечення сталої роботи об'єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення  стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків, здійснює моніторинг  підготовки об'єктів житлового господарства до роботи в осінньо-зимовий період.



2.2.31. Організовує контроль за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи об'єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення  стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків.



2.2.32. Інформує населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів.



2.2.33 Здійснює аналіз стану сфер благоустрою населених пунктів, поводження з побутовими відходами, галузі поховання.



2.2.34. Надає пропозиції щодо затвердження схеми санітарного очищення.



2.2.35. Здійснює контроль за станом благоустрою території ради.



2.2.36. Проводить рейди та перевірки територій та об'єктів території ради щодо стану їх благоустрою.



2.2.37. Проводить рейди та перевірки додержання підприємствами, установами, організаціями і громадянами законодавства у сфері благоустрою.


 

Продовження додатку


 

2.2.38. Посадові особи Відділу уповноважені виконавчим комітетом Ради або Радою, складають приписи та протоколи про порушення законодавства у сфері благоустрою, для притягнення винних до відповідальності.



2.2.39. Контролює та сприяє в забезпеченні чистоти і порядку в населених пунктах Ради, очищенню територій та об'єктів від відходів, безхазяйних відходів, самовільно розміщених об'єктів та елементів.



2.2.40. Здійснює контроль за виконанням заходів та приписів з приведення до належного стану територій та об'єктів благоустрою населених пунктах Ради.



2.2.41. Забезпечує реалізацію повноважень органів місцевого самоврядування щодо визначення виконавця житлово-комунальних послуг.



2.2.42. Аналізує рівень цін і тарифів на продукцію, роботи і послуги житлово-комунального господарства та у разі потреби готує пропозиції щодо їх змін в установленому законодавством порядку.



2.2.43. Сприяє прискоренню передачі об'єктів відомчого житлового фонду та комунального господарства у власність територіальних громад.



2.2.44. Сприяє проведенню ефективної інвестиційної політики під час проектування, будівництва нових та реконструкції діючих об'єктів житлово-комунального господарства, здійснює контроль за їх будівництвом, бере участь у розробленні проектів благоустрою територій населених пунктів.



2.2.45. Здійснює відповідно до законодавства контроль за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями житлово-комунального господарства.



2.2.46. Вживає заходів до поліпшення умов охорони праці на підприємствах, в установах та організаціях житлово-комунального господарства на території Ради.



2.2.47. Здійснює інші повноваження у сфері житлово-комунального господарства транспорту та благоустрою відповідно до законів.



2.2.48. Здійснює облік вивільнених житлових приміщень на території Ради.



2.2.49. Забезпечує організаційну підготовку та проведення засідань житлової комісії.



2.2.50. Здійснює облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, за місцем проживання.



2.2.51. Готує пропозиції щодо розподілу і наданню збудованого та вивільненого житла.



2.2.52. Здійснює контроль за станом квартирного обліку та фактичного використання житлового фонду підприємствами і організаціями.



2.2.53. Забезпечує контроль за використанням об’єктів комунальної власності. 



2.2.54. Здійснює підготовку договорів оренди нерухомого майна комунальної власності та змін до них на підставі рішень Ради. 



2.2.55. Проводить обстеження стану нерухомого майна. 



2.2.56. Здійснює розрахунок орендної плати за користуванням комунальним майном та контролює своєчасне та у повному обсязі надходження платежів.


 

Продовження додатку


 

2.2.57. У разі несвоєчасного надходження платежів за користування комунальним майном Відділ ініціює підготовку претензій та документів для підготовки розгляду справи у суді по стягненню заборгованості з орендної плати та розірванню договірних відносин. 



2.2.58. Виступає ініціатором розірвання договорів оренди, коли орендар порушує вимоги нормативних документів, чинного законодавства та умов договору.



2.2.59. Готує і вносить на розгляд селищної ради проекти рішень щодо затвердження переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації, способів та умов їх продажу та перелік об’єктів, що не підлягають приватизації. 



2.2.60. Виступає організатором конкурсів з надання в оренду об’єктів комунальної власності. 



2.2.61. Проводить роботу щодо замовлення експертної оцінки майна комунальної власності. 



2.2.62. Готує та вносить на розгляд селищної ради питання про прийняття майна в комунальну власність, про передачу майна до інших органів місцевого самоврядування, у власність юридичних та фізичних осіб та іншим суб’єктам права власності. 



2.2.63. Бере участь у прийнятті майна до комунальної власності територіальної громади відповідно до рішень селищної ради. 



2.2.64. Контролює обов’язкове страхування комунального майна, що здається в оренду. 



2.2.65. Контролює виконання умов договорів оренди об’єктів комунальної власності територіальної громади селища. 



2.2.66. Готує проекти рішень селищної ради та її виконавчого комітету з питань володіння, користування та розпорядження об’єктами комунальної власності. 



2.2.67. Виступає організатором конкурсів з приватизації об’єктів комунальної власності, з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені до оцінки об’єктів приватизації комунальної власності.



 2.2.68. Подає на затвердження селищній раді оцінки про вартість майна, що приватизується. 



2.2.69. Проводить консультаційну роботу з питань приватизації. 



2.2.70. Взаємодіє з іншими виконавчими органами Ради, постійними комісіями Ради, підприємствами, установами, організаціями та громадськими об'єднаннями з питань комунальної власності.



2.2.71. Здійснює контроль за ефективним використанням майна комунальних підприємств.



2.2.72. Забезпечує систематичне інформування населення територіальної громади про хід приватизації та надання в орендну майна, що належить до комунальної власності територіальної громади селища.



2.2.73. Проводить роботу щодо розробки, аналізу та надання пропозицій до проектів нормативно-правових актів та інших нормативних документів, а також концепцій і програм управління комунальним майном.



Продовження додатку


 

2.2.74. Здійснює інші повноваження в сфері управління майном комунальної власності, передбачені чинним законодавством, віднесені до компетенції виконавчих органів Ради.



2.2.75. Готує проєкти актів селищної ради, її виконкому і селищного голови, в т.ч. нормативного характеру.



2.2.76. Здійснює розгляд звернень громадян та прийом громадян з питань, що належать до компетенції Відділу.



2.2.77. Забезпечує контроль за виконанням рішень селищної ради, виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови з питань, що належать до компетенції Відділу.



2.2.78. Вносить, у межах повноважень, пропозиції до проєкту бюджету селищної ради.



2.2.79. Здійснює інші повноваження, покладені на Відділ відповідно до чинного законодавства.



3. Права Відділу



3.1. Відділ має право:



3.1.1. Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції.



3.1.2. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій, громадських об'єднань(за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.



3.1.3. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань.



3.1.4. Вимагати від керівників та інших посадових осіб державних установ, суб'єктів підприємницької діяльності, громадян, у власності або користуванні яких знаходяться об'єкти селищної інфраструктури, усунення виявлених правопорушень у галузі зовнішнього благоустрою територій, будівель, споруд, інженерних мереж, транспортних магістралей тощо.



3.1.5. Проводити рейди та перевірки території, об'єктів селища щодо стану їх благоустрою і додержання юридичними та фізичними особами законодавства у сфері благоустрою.



3.1.6. Відвідувати підприємства, установи, організації, суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форми власності з метою дотримання чинного законодавства у сфері благоустрою.



3.1.7. Відповідно до вимог чинного законодавства направляти повідомлення громадянам, посадовим особам підприємств, організацій, установ незалежно від форми власності, для надання усних або письмових пояснень у зв'язку з порушенням ними вимог законодавства у сфері благоустрою території.



3.1.8. Здійснювати відповідно до чинного законодавства фото-, відеозйомки, звукозапис, як допоміжний засіб для запобігання порушень вимог законодавства у сфері благоустрою.



Продовження додатку


 

3.1.9. Здійснювати в межах своєї компетенції контроль за дотриманням законодавства в сфері благоустрою. Надавати приписи щодо приведення об'єктів та елементів благоустрою міста до належного стану з визначенням строків проведення певних заходів.



3.1.10. Посадові особи Відділу, уповноважені виконавчим комітетом мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення законодавства у сфері благоустрою.



3.1.11. Одержувати в установленому порядку від відділів виконавчого комітету, інших виконавчих органів Ради, органів статистики, підприємств, установ, організацій безоплатні звітні дані, картографічні, інформаційні та довідкові матеріали, які необхідні для виконання покладених на Відділ завдань.



3.1.12. Одержувати від юридичних і фізичних осіб потрібні документи та матеріали для підготовки проектів рішень Ради.



3.1.13. Залучати в установленому порядку відповідні організації та спеціалістів до здійснення аналітичного контролю за ефективним використанням комунальної власності, додержанням умов договорів оренди комунального майна.



3.1.14. Брати участь у засіданнях Ради та засіданнях виконавчого комітету, нарадах, що проводить селищний голова, а також в тих, що проводяться у виконавчих органах Ради з питань, віднесених до компетенції Відділу.



3.1.15. За доручення селищного голови здійснювати перевірки з питань ефективного використання комунального майна підприємствами, установами і організаціями.



3.1.16. За дорученням селищного голови представляти Відділ в усіх органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування.



3.1.17. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи.



3.1.18. Виконувати інші дії, що не суперечать чинному законодавству України, необхідні для виконання завдань і функцій Відділу, визначених цим Положенням.


 

4. Система взаємодії



4.1. Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету, а також підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, громадськими об'єднаннями та громадянами.



5. Структура Відділу



5.1. Штатний розпис Відділу затверджується виконавчим комітетом Ради у межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників, затверджених Радою.



5.2. Працівники Відділу – посадові особи місцевого самоврядування, відповідно до вимог чинного законодавства України призначаються на посаду і звільняються з посади селищним головою за пропозицією начальника Відділу.



5.3 Посадові обов’язки працівників Відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником Відділу


 

Продовження додатку




6. Керівництво Відділом



6.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади селищним головою.



6.2. Начальник Відділу:



6.2.1. Здійснює загальне керівництво діяльністю Відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань, визначає ступінь відповідальності своїх заступників, керівників структурних підрозділів.



6.2.2. Подає на затвердження селищному голові штатний розпис Відділу.



6.2.3. Затверджує положення про структурні підрозділи і функціональні обов’язки працівників Відділу.



6.2.4. Узгоджує посадові обов’язки працівників Відділу.



6.2.5. Координує роботу Відділу з іншими виконавчими органами Ради.



6.2.6. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності Відділу, вживає необхідних заходів до їх поліпшення.



6.2.7. Підтримує зв’язки з відповідними відділами та управліннями виконавчих комітетів інших міських (селищних, сільських) рад з питань обміну досвідом.



6.2.8. Бере участь у засіданнях Ради, виконавчого комітету, нарадах селищного голови у разі розгляду питань, що стосуються компетенції Відділу.



6.2.9. Розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, очолює і контролює їх роботу.



6.2.10. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі.



6.2.11. Виконує інші доручення керівництва виконавчого комітету Ради, пов’язані з діяльністю Відділу.



6.2.12. Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.


 

7. Заключні положення


 

7.1. Рада створює умови для ефективної праці фахівців Відділу, підвищення їх кваліфікації, забезпечує їх окремими приміщеннями, обладнанням, телефонним зв’язком, оргтехнікою та необхідними матеріалами для виконання покладених на Відділ завдань.



7.2. Виконання функцій працівниками Відділу, які не передбачені цим Положенням, здійснюється відповідно до повноважень, визначених рішеннями селищної ради, виконавчого комітету та розпоряджень селищного голови.



7.3. Ліквідація або реорганізація Відділу проводиться згідно з чинним законодавством України.




Секретар селищної ради                                                                    Юрій БЛИЩИК