ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXVII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

1147

Дата реєстрації:

20.12.2023

Проголосовано:

22.12.2023 12:22:29

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    19
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 1147

 

ВОЛОДИМИРЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

(восьме  скликання)



Р І Ш Е Н Н Я



_______________ 2023 року                                 № _____ 



Про затвердження Програми економічного та соціального розвитку Володимирецької селищної територіальної громади на 2024 рік

  

Відповідно до статті 11 Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», керуючись пунктом двадцять два частини першої статті 26, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення збалансованого розвитку Володимирецької селищної територіальної громади, зростання добробуту мешканців, посилення соціальних гарантій, селищна рада,



ВИРІШИЛА:



1.    Затвердити Програму економічного та соціального розвитку Володимирецької селищної територіальної громади на 2024 рік  (далі – Програма), що додається.

2.    Фінансовому відділу Володимирецької селищної ради при формуванні селищного бюджету передбачити кошти на реалізацію Програми в межах наявних фінансових ресурсів.

3.    Контроль за виконанням рішення доручити першому заступнику селищного голови Анатолію РИЖОМУ.







Селищний голова                                Василь КОВЕНЬКО

















Рішення підготував:





Начальник відділу економіки, інвестицій, житлово-комунального господарства         

Оксана  САМКОВСЬКА



Погоджено:



Перший заступник селищного голови

        Анатолій РИЖИЙ

Секретар селищної ради        Юрій БЛИЩИК



Начальник юридичного відділу

        Тетяна МАСТІЙ

Начальник загального відділу



Начальник фінансового відділу        Наталія КРУК



Людмила ЯРМОЛЮК







































Проект рішення оприлюднено на офіційному веб-сайті Володимирецької селищної ради https://volodselrada.gov.ua/

19 грудня 2023 року №1147























СХВАЛЕНО



Рішення виконавчого комітету

21.12. 2023року № 182



    ЗАТВЕРДЖЕНО    



Рішення селищної ради

______________  2023 року №____





















Програма

 економічного та соціального розвитку Володимирецької селищної територіальної громади на 2024 рік













































І. Загальні положення

Програма економічного та соціального розвитку територіальної громади Володимирецької селищної територіальної громади на 2024 рік (далі - Програма) розроблена відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», «Про засади державної регіональної політики», постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2003 р. № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проектів Бюджетної декларації та державного бюджету» (зі змінами).

У Програмі враховано положення та основні завдання програмних документів, які діють на державному та регіональному рівнях, зокрема:

Указ Президента України від 30 вересня 2019 року №722/2019 «Про цілі сталого розвитку України на період до 2030 року»;

постанова Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 р. № 471 «Про затвердження Програми діяльності Кабінету Міністрів України»;

постанова Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 р. № 586 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022 - 2024 роки»;

постанова Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2020 р. № 695 «Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на 2022 - 2027 роки»;

розпорядження голови облдержадміністрації від 28 грудня 2019 р.                № 1098 «Про Стратегію розвитку Рівненської області на період до 2027 року»;

розпорядження голови облдержадміністрації від 14 лютого 2020 року № 77 «Про план на 2022 - 2024 роки із реалізації Стратегії розвитку Рівненської області на період до 2027 року».

Програма розроблена з урахуванням пропозицій структурних підрозділів Володимирецької селищної ради, Рівненської обласної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, територіальних громад, громадських організацій із використанням показників державної статистики за два роки, а також прогнозних тенденцій розвитку регіону на 2024 рік.

Програма є механізмом упровадження Стратегії розвитку Володимирецької селищної територіальної громади на період до 2027 року (далі - Стратегія-2027) та плану на 2022-2024 роки із реалізації Стратегії розвитку Рівненської області на період до 2027 року (далі - План на 2022 - 2024 роки), у якій узагальнено основні напрями діючих регіональних галузевих програм.

Метою Програми є створення умов для стабільного функціонування економіки та соціальної сфери територіальної громади, активізації інвестиційної та інноваційної діяльності, забезпечення сталого розвитку територіальних громад, підвищення конкурентоспроможності господарського комплексу регіону на зовнішньому та внутрішньому ринках, забезпечення гідних умов життя і добробуту населення.



Продовження додатка



У Програмі враховано ключові пріоритети державної регіональної політики, визначені Державною Стратегією регіонального розвитку на 2021 - 2027 роки: людський розвиток та доступність якісних послуг, економічний 

розвиток територіальної громади та окремих її територій, територіальна згуртованість, а також наслідки проведення реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, бюджетну децентралізацію, яка забезпечила перерозподіл бюджетних ресурсів на користь місцевого самоврядування і створила нові можливості для розвитку територіальних громад.

У Програмі визначено основні пріоритети, завдання та заходи економічного та соціального розвитку територіальної громади на 2024 рік.

Одним з найважливіших пріоритетів розвитку Володимирецької селищної територіальної громади є розвиток людського капіталу, як підґрунтя для росту економіки та підвищення якості життя населення, його комфортного та безпечного проживання та активного включення у соціально-економічні відносини (у тому числі тендерної рівності).

Серед основних завдань та заходів Програми є реалізація плану розвитку мережі дошкільних та середніх навчальних закладів, участь у державних програмах із забезпечення житлом дітей-сиріт та учасників АТО/ООС, створення нових та розширення існуючих територій та об'єктів природно-заповідного фонду, а також реалізація заходів з енергозбереження та енергоефективності.

Для реалізації завдань та заходів Програми планується залучення бюджетних та небюджетних коштів, у тому числі, коштів міжнародної технічної допомоги та міжнародних фінансових організацій.

У Програмі представлені основні показники економічного і соціального розвитку територіальної громади на 2024 рік.

До Програми додаються переліки:

1.    Прогнозні макроекономічні показники розвитку Володимирецької селищної територіальної громади на 2024 рік (додаток 1);

2.    Перелік інвестиційних проектів, які планується реалізувати у 2024 році (додаток 2);

3.    Перелік цільових програм, які реалізовуватимуться у 2024 році (додаток 3).



ІІ. Соціально-економічна характеристика Володимирецької селищної територіальної громади

Володимирецька селищна громада утворена 12 червня 2020 року шляхом об'єднання Володимирецької селищної та Берестівської, Біленської, Великотелковицької, Воронківської, Довговільської, Жовкинівської, Красносільської, Любахівської, Половлівської, Степангородської і Хиноцької сільських      рад    Володимирецького    району    з    адміністративним  центром  



Продовження додатка



в смт Володимирець (Розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 року № 722-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Рівненської області»).

До складу територіальної громади увійшло 22 населені пункти: 1 селище міського типу та 21 село. Володимирецька селищна територіальна громада, зокрема, смт Володимирець як адміністративний центр громади,  розташована на відстані 28 км. від районного центру м. Вараш (мається на увазі протяжність автошляху Володимирець-Вараш. На півночі межує з Зарічненською територіальною громадою, на заході – з Вараською територіальною громадою, на сході – з Дубровицькою та Каноницькою територіальними громадами, на півдні – з Антонівською, Полицькою, Рафалівською та Сарненською територіальними громадами (Рис.1.).

 Площа громади становить 707,1 км2 із загальною чисельністю населення 26302 особи, в тому числі міське населення налічує 9311осіб, а сільське населення –16991 осіб. Середня густота населення 37 чол. на км2.



2.1. Земельні ресурси і територія громади

Територія громади становить 70,71 тис. гектарів, з них: сільськогосподарські угіддя – 23,7 тис. гектарів (33,5 %), ліси та лісовкриті площі – 40,1 тис. гектарів (56,8 %), забудовані землі – 1,7 тис. гектарів (2,4 %), відкриті заболочені землі – 2,9 тис. гектарів (4,2 %), відкриті землі без рослинного покриву або з незначним рослинним покривом – 0,8 тис. гектарів (1,2 %),  під водою – 1,4 тис. гектарів (1,9 %). 



 

Рис.1. Структура земельного фонду Володимирецької  селищної територіальної громади станом на 2024 рік

Продовження додатка



Територіальний розподіл земельних ресурсів Володимирецької  громади характеризується відносною однорідністю. 14,7 % сільськогосподарських земель зосереджена в межах сіл Зелене, Красносілля і Липне, Решта населених пунктів охоплюють по 8-10 % земель даної категорії. Сільськогосподарські землі в  основному розміщені на місці колишніх лісів, луків та боліт, які були  осушені. Близько 800 га займають  піски, мало придатні для використання.

Найбільша частка площі земель під лісовими насадженнями розташована на території сіл Воронки, Луко, Радижеве та Хиночі (сумарно 29,8 %). Варто відзначити, що заліснення території громади в масштабах Рівненської області є одним із найбільших. Очевидно, що частка забудованих земель характерна для найбільшого населеного пункту територіальної громади – смт Володимирець (практично 30%).

Одним з найважливіших факторів, що впливають на родючість ґрунтів є їх кислотність на осушувальних землях. Останніми роками площі з кислими ґрунтами істотно збільшуються. Причому це зростання відбувається за рахунок збільшення середньокислих, сильнокислих і дуже сильнокислих ґрунтів. Причинами зростання цих площ є техногенне забруднення ґрунтів, використання фізіологічно кислих мінеральних добрив, не використання органічних добрив, а також тривале нехтування заходами хімічної меліорації, що в свою чергу спричиняє трансформації слабокислих ґрунтів в середньо- і сильнокислі. Зростання цих площ підтверджує невиконання сільськогосподарськими виробниками заходів з вапнування ґрунтів і підбору сівозмін.

Інтегральним показником, який визначає стан природної родючості ґрунту, є рівень гумусу. Середньозважений показник вмісту гумусу у Вараському районі становить 2,2 %, що є характерним  і для земель Володимирецької територіальної громади (близько 30% ґрунтів мають такий показник рівня гумусу).

В умовах невисокої родючості вкрай мала частка земель є цікавою для великих агровиробників, проте раціональний підхід до ведення сільського господарства і обробітку землі дозволяє отримати гарні результати. 



2.2. Населення і трудові ресурси

Чисельність населення Володимирейької селищної територіальної громади складає 26370 осіб. Розподіл населення в розрізі населених пунктів громади відображений в Таблиці 1.

Таблиця 1

Міське населення    9315

смт Володимирець    9315

Сільське населення    17055

c. Берестівка    936





Продовження додатка





c. Бишляк    736

c. Біле    807

c. Великі Телковичі    1245

c. Воронки    1659

c. Довговоля    1987

c. Жовкині    936

c. Зелене    904

c. Зелениця    264

c. Красносілля    595

c. Липне    240

c. Луко    408

c. Любахи    668

c. Малі Телковичі    320

c. Новосілки    335

c. Острівці    422

c. Половлі    927

c. Радижеве    380

c. Степангород    1907

c. Хиночі    1023

c. Чудля    356



Міське населення в загальній чисельності населення громади складає 35 %, сільське – 65 %. (Рис.2). 

 

Рис. 2. Структура чисельності населення Володимирецької селищної територіальної громади у розрізі населених пунктів

Продовження додатка



За останні сім років демографічна ситуація характеризується позитивною динамікою як в цілому, так і в розрізі більшості населених пунктів громади. Середньорічний темп приросту чисельності населення громади за 2010-2023 роки становить 0,5 %.



2.3. Зайнятість населення та безробіття

Насьогодні однією з негативних характеристик розвитку громади є динаміка рівня зайнятості. Очевидно, що при неповному використанні наявних трудових ресурсів економічна система працює не в повну силу її виробничих потужностей, що є гальмом економічного зростання громади.

    Так, зростання рівня зайнятості в громаді спостерігалось із 2010 року (49,6 %) по 2018 рік (62,7 %), а 2020-2023 роки відзначилися спадом. Це зумовило високий рівень безробіття серед економічного активного населення громади і негативну його тенденцію.

    Надалі варто здійснювати моніторинг локального ринку праці  з урахуванням оцінки показника середньої тривалості безробіття та кількості осіб, які шукають роботу більше року для запобігання довготривалому безробіттю. Тривалий час безробіття активізує процес знищення особистості, який виражається в соціальній ізоляції, відсутності довіри до себе, стресу в родині, зниженні інтелектуальної та духовної форм, слабкому ступеню професійної діяльності. І це є серйозною проблемою як із соціальної, так і з економічної точки зору. Люди, які довгий час є безробітними, мають менші шанси знайти роботу через три причини: їхня кваліфікація зменшується, вміння та досвід поволі деактуалізуються, їх оптимістичний та захоплений підхід до пошуку роботи зменшується. Тривалий час без роботи призводить до соціальної неповноцінності особистості.

Динаміка рівня зайнятості Володимирецької територіальної громади та району наразі має прямо-пропорційну залежність. Причиною такої ситуації є відносно невеликий термін існування нашої громади та високий ступінь інтеграції місцевого і районного ринків праці.

Де-факто, понад половина зайнятого населення працює у сфері послуг. Наступними за вагомістю сферами зайнятості є сільське, лісове господарство (20%) та охорона здоров’я. Натомість, туристично-відпочинкова сфера, яка могла б формувати вагому частку зовнішнього іміджу громади, прямим чином у структурі місцевого ринку праці представлена незначно – 2%. При чому, мультиплікативний ефект від такого роду діяльності також не  є значним.



2.4. Економіка громади

У Володимирецькій територіальній громаді виділяються 3 галузі промисловості (Табл.2).







Продовження додатка



Таблиця 2

Галузевий розподіл промислового сектору громади

Добувна галузь    ТОВ «Половлі пісок» (с. Половлі) - видобування піску, Середньорічний показник обсягів видобутку становить 25 тис. м. куб в рік. 

ТОВ «Центр «Сонячне ремесло» Компанія є єдиним приватним підприємством, яке здійснює промисловий видобуток і переробку бурштину-сирцю на родовищі “Володимирець-Східний”. https://ambertrade.com.ua/

 Загальна площа родовища «Володимирець-Східний» — 83,7 га, Підтверджені запаси в Державній комісії по запасах — 43,3 тонни.

Агросектор    На території громади функціонує 17 агробізнесів. Спеціалізація - вирощування соняшнику, кукурудзи, гречки.

Лісова та деревообробна промисловість    На території громади зареєстровано та здійснюють господарську діяльність 18  лісопильних підприємств. Спеціалізація - розпилювання колод на дошку та брус.

Закупівля сировини здійснюється переважно в державних лісових господарствах через електронні аукціони.

Переважна більшість підприємств постачають продукцію на внутрішній ринок. Одне підприємство орієнтовано на експорт.

Орієнтовний обсяг переробленої сировини у 2021 році становить 30 тис.м.куб.  

Можливості розвитку лісопильної галузі «від вшир до вглиб»: тобто йти в напрямку не лише нарощування об’ємів лісопиляння, а  вибудовувати повний цикл виробництва кінцевого товару. Заготівля-розпилювання-сортування-складування-сушіння-виробництво основної продукції-переробка відходів. Пріоритети: будівництво сушильних камер та складських приміщень-навісів, переробка відходів.

Одним із напрямів підвищення ефективності використання економічного потенціалу громади є стимулювання малого та середнього підприємництва.



2.5. Агропромисловий комплекс

 В агропромисловому комплексі територіальної громади домінуючу частку становить рослинництво. Під урожай 2024 року сільськогосподарськими підприємствами на території громади проведено посів таких сільськогосподарських     культур:   жито      озиме,          ріпак,           кукурудза, 





Продовження додатка



соняшник, гречка, соя. Загальна посівна площа сільськогосподарських культур становить 1965,1 га.

В розрізі сільськогосподарських культур посівні площі мають наступну структуру:

озимі зернові    168,5

пшениця яра    66,3

кукурудза на зерно    632,6

ячмінь    37,1

овес    22,4

гречка    644,9

соняшник    337,1

соя    56,2

ріпак    0,0

Всього    1965,1

Інтегральним показником, який визначає стан природної родючості ґрунту, є рівень гумусу. Середньозважений показник вмісту гумусу, що є характерним  для земель Володимирецької територіальної громади становить 2,2 %, (близько 30% ґрунтів мають такий показник рівня гумусу).

В умовах невисокої родючості вкрай мала частка земель є цікавою для великих агровиробників, проте раціональний підхід із застосуванням новітніх агротехнологій дозволить ефективно використовувати посівні площі.

Місцевими аграріями планується розширення посівних площ в поєднанні з комплексом заходів, спрямованих на впровадження ефективних технологій ведення сільськогосподарської діяльності. Ефект від  зазначених заходів дозволить збільшити обсяг податкових надходжень у бюджет громади.



2.6. Сфера торгівлі та послуг

На території Володимирецької селищної територіальної громади функціонує 257 закладів торгівлі, з яких реалізацією непродовольчих товарів займається 110 (43 %) закладів, продовольчих – 82 (32 %) та за змішаною спеціалізацією працюють 65 (25 %). 

Ресторанне господарство громади формують 16 закладів, з яких 6 кафе (37,5%), 4 бари (25 %), 4 кав'ярні (25 %), 2 ресторани (12,5%). 

В громаді функціонує 2 ринки з продажу змішаних товарів: «Меркурій»                ТзОВ Фірма «АВМ Віва УН»  смт Володимирець та критий ринок «Нектар»













Продовження додатка



2.7. Туристична та курортно-рекреаційна сфера

Туристична сфера для Володимирецької громади є надзвичайно привабливою. Одним з перспективних напрямків розвитку сфери є зелений туризм. Ключовим інфраструктурним елементом сільського зеленого туризму є агросадиби або агрооселі. Основні послуги – це надання проживання, харчування, перевезення Наразі на території громади місцевими жителями засновано 7 приватних агросадиб: агросадиба «Затишок» та агросадиба «Батьківська хата» (с. Малі Телковичі), агросадиба «Гостина» (с. Воронки), 2 агросадиби «Три сосни» (с. Біле), особисте селянське господарство  «Дари природи» (смт Володимирець) із загальною можливістю розміщення 22 осіб.  

Також функціонує приватна база відпочинку «Воронки» – розташована серед соснового лісу на березі мальовничого озера, одного з найчистіших озер Полісся, вода якого містить гліцерин, а навколо ростуть реліктові рослини, занесені до Червоної книги України. На базі доступно 50 ліжкомісць.

Майновий комплекс «База відпочинку» с. Воронки – перебуває на балансі Володимирецького районного колегіуму. Цільовими групами відвідувачів є школярі колегіуму (таборування травень-червень), студенти та різновіковий контингент відпочиваючих. Працює пункт прокату туристичного інвентарю. Для відпочивальників доступно 9 ліжкомісць.

Приваблива та унікальна природа, самобутні звичаї та загадковість поліського краю – ключова передумова зростання туристичного попиту. 

Окрім значного природного потенціалу наша громада має автентичний культурно-історичний ресурс.



2.8. Соціальна та культурна  інфраструктура

Сфера культури та освіти. 

На території громади функціонують такі заклади культури: Центр культури і дозвілля «Перлина Полісся», Володимирецька централізована система публічно-шкільних бібліотек, Володимирецький історичний музей.

Гарантоване Конституцією України (ст.53) право на освіту на території громади забезпечують 3 дошкільні та 17 загальноосвітніх навчальних закладів.

 За останні п’ять років спостерігається позитивна тенденція збільшення кількості дітей у дошкільних закладах, що створює додаткове навантаження на них. Враховуючи таке навантаження, варто розглянути можливість відкриття ще одного такого закладу.

Середню освіту учні отримують у  9 закладах загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, 7  гімназіях, 1 ліцеї, в яких створені умови для здобуття належного рівня знань, що вимагаються відповідними  навчальними програмами. 

Детальніша інформація про стан та проблеми освітніх закладів громади представлена в таблиці 3.





Продовження додатка



Таблиця 3.

Дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади



№з/п    Назва та місце розміщення    Рік побудови чи капремонту    Проектна потужність    Наповненість     Основна проблема

1.    

Біленський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступеніввул..17 вересня,17 с.Біле    1963    360    184    Першочерговою проблемою є необхідність придбання шкільного автобуса.

Необхідно також провести повну термомодернізацію приміщень.



2.    Великотелковицький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенівс.ВеликіТелковичі,вул.Шевченка,65

    1962    250    262    Необхідно провести капітальний ремонт покрівлі. 

Відсутність в закладі спортивного залу.

3.    

Володимирецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1ссмт. Володимирець вул.Шкільна,6    1957    570    636    Необхідно провести повну термомодернізацію приміщень та капітальний ремонт покрівлі блоку початкових класів.



4.    Володимирецький ліцей «Колегіум» смт Володимирець вул. Миру, 4     1989    1170    1001    Необхідно провести повну термомодернізацію будівлі дошкільного підрозділу.

5.    Володимирецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2смт Володимирець,вул. Горького, 2     1963    330    212    Необхідно провести повну термомодернізацію основного приміщення.



6.    Довговільський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів вул.Шевченка, 19в с.Довговоля    1986    380    434    Відсутність повноцінного закладу дощкільної освіти.

7.    Красносільський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенівс. Красносілля,  вул. Центральна, 24    1997    176    118    Необхідно провести заміну вікон на енергозберігаючі.

8.    Любахівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенівВул. Поліська,20 с.Любахи    1970    310    183    Першочерговою проблемою є необхідність придбання шкільного автобуса.

Необхідно також провести повну термомодернізацію основного приміщення.

9.    

Малотелковицька гімназія с. Малі Телковичі вул..Сильмана, 66    1967    280    66    Наявна потреба у придбанні шкільного автобуса.



Продовження додатка





10.    Степангородський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенівс. Степангород, вул. Шевченка, 59    1962, 2019    360    656    Необхідно добудувати два корпуси закладу.

11.    Хиноцький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів с. Хиночі вул Центральна, 5    1982    276    241    Необхідно провести повну термомодернізацію основного приміщення.



12.    Берестівська гімназія с.Берестівка, вулиця Шкільна, будинок 2    1991    250    203    Необхідно провести повну термомодернізацію основного приміщення.



13.    Бишляцька гімназія с. Бишляк, вул.Центральна ,49    1950, 2011    170    146    Необхідно провести повну термомодернізацію основного приміщення.



14.    Воронківська гімназія с. Воронки вул.. Чкалова, буд.6    1968    202    413    Для забезпечення освітніх потреб необхідно побудувати сучасний заклад освіти.

15.    

Жовкинівська гімназія с. Жовкині, вул. Соборна, 22     1980    192    135    Необхідно провести повну термомодернізацію основного приміщення.



16.    Зеленівська гімназія с.Зелене , вул. Шкільна,2,    1985    140    154

    Необхідно провести повну термомодернізацію основного приміщення.



17.    Половлівська гімназія с. Половлі, вул. Л.Українки, 29 Б    1962    216    333    Для забезпечення освітніх потреб необхідно побудувати сучасний заклад освіти.

18.    Володимирецький дошкільний навчальний заклад комбінованого типу «Казка»

смт.Володимирець вул. Пилипа Орлика,1    1977    110    129    Необхідно провести повну термомодернізацію основного приміщення.



19.    Дошкільний навчальний заклад комбінованого типу «Малятко» смт. Володимирець

смт. Володимирець, вулиця Соборна, будинок 38    1966, 2006    80    108    

20.    Дошкільний навчальний заклад «Берізка»загального розвитку комунальної форми власності с.В.Телковичі

с.В.Телковичі, вул. Поштова 14 а    1985    40    40    Необхідно провести повну термомодернізацію основного приміщення.





Вищенаведений перелік проблем освітніх закладів свідчить, про недостатнє фінансування капітальних видатків щодо утримання приміщень цих закладів. Необхідно здійснювати пошук додаткових фінансових надходжень для вирішення існуючих проблем.









Продовження додатка

Сфера охорони здоров’я.

Медичне обслуговування населення громади здійснює два комунальних некомерційних підприємства: «Володимирецька багатопрофільна лікарня» та «Володимирецький центр первинної медико-санітарної допомоги» Володимирецької селищної ради. 

Комунальне некомерційне підприємство «Володимирецька багатопрофільна лікарня» обслуговує 65775 жителів Вараського району, із яких 20595 – діти, жителів сусідніх районів, міста Вараш та жителів інших областей України та іноземних громадян, які потрапили у ДТП на трасі міжнародного значення (або звертаються з інших причин у заклад), яка проходить на території району. 

В структуру КНП «Володмирецька багатопрофільна лікарня»  входять 9 стаціонарних відділень, в яких розгорнуто 255 ліжок, що складає 38,9 на 10 тис. жителів з цілодобовим перебуванням пацієнтів: 

-    хірургічне відділення №1 – надає допомогу при гострій хірургічній, травматологічній та гінекологічній патології та хірургічне відділення №2 – надає планову допомогу хірургічним, урологічним, гінекологічни та ЛОР пацієнтам. У структурі оперативних втручань переважають втручання на органах ШКТ, на шкірі та ПЖК, на жіночих статевих органах.

-    терапевтичне відділення №1 та №2 – надають допомогу терапевтичним, кардіологічним, неврологічним пацієнтам. В структурі терапевтичного відділення №1 в 2020 році створено інсультний блок на 6 ліжок, де надається спеціалізована медична допомога пацієнтам з ГПМК.

-    педіатричне відділення – надає стаціонарну допомогу дітям.

-    відділення АІТ – на 6 ліжок, укомплектоване сучасною апаратурою.

-    травматологічне відділення – надає стаціонарну допомогу травматологічним хворим. 

-    акушерсько-гінекологічне відділення – надає цілодобову акушерсько-гінекологічну та неонатологічну допомогу. 

-    оперблок  - на його базі проводяться цілодобові оперативні втручання, включаючи лапароскопічні.

В структуру закладу входить консультативно-діагностична поліклініка потужністю 400 відвідувань в зміну (61,0 на 10 тис. населення), на базі якої функціонує консультативне та діагностичне відділення.

Проблемні питання і перспективи розвитку:

-    Завершити здійснення першочергових заходів по виконанню вимог до надання медичних послуг в межах Програми медичних гарантій з метою можливості укладання договору з НСЗУ на надання допомоги пацієнтам із інсультами. 

-    Збільшити кількість точок доступу до медичної інформаційної системи ЕМСіМЕД.

-    Проводити подальшу роботу з вивчення можливості передачі на обслуговування іншим організаціям окремі послуги (електротехнічні, сантехнічні роботи тощо) на умовах аутсорсингу.

Продовження додатка



-    В найкоротші терміни провести завершити підготовку кабінету для встановлення та встановити комп’ютерний томограф.

-    Провести реконструкцію приймального відділення та створити відділення ЕМД.

-    Здійснювати заходи по розвитку державно-приватного партнерства з метою продовження розвитку матеріально-технічної бази КНП «Володимирецька БЛ».

-    Продовжити розробку клінічних маршрутів руху пацієнтів.

-    Продовжити проводити скорочення штату працівників до оптимальної кількості.

-    Провести реструктуризацію ліжкового фонду відповідно до сучасних потреб населення.

-    Створення власної клінінгової сервісної служби для організації і оптимізації процесу прибирання в структурних підрозділах підприємства.

-    Робота в напрямку розвитку реабілітаційної і паліативної допомоги в підприємстві.

-    Доукомплектування окремих лікарських посад.

Мережа закладів охорони здоров’я, що надають первинну медичну допомогу мешканцям громади, представлена 7 амбулаторіями загальної практики — сімейної медицини, які в межах своєї діяльності на засадах сімейної медицини забезпечують проведення комплексу профілактичних заходів з попередження і зниження захворюваності, інвалідності і смертності, раннього виявлення захворювань, надають населенню кваліфіковану первинну лікувально-профілактичну допомогу, здійснюють його диспансеризацію та моніторинг за станом здоров'я. Детальна інформація щодо показників роботи амбулаторій відображена в таблиці 4. 

Таблиця 4. 

Місткість АЗПСМ Володимирецької селищної територіальної громади

№    Назва та місце розміщення    Рік побудови чи 

капремонту    Проектна потужність/

ліжок    Забезпеченість лікарями    Основні

проблеми

1.    АЗПСМ Володимирець    2020    150    100    Необхідність забезпечення інклюзивності будівель та споруд

2.    АЗПСМ  с.Довговоля    2018    50    100    

3.    АЗПСМ  с.Жовкині    2018    30    50    

4.    АЗПСМ  с.Красносілля    2021    30    100    

5.    АЗПСМ  с.Воронки    2019    30    100    



Продовження додатка



6.    АЗПСМ  с.Хиночі    2019    40    0    

7.    АЗПСМ  с.В.Телковичі    2019    50    75    



ІІІ. Пріоритетні напрями, основні завдання і заходи щодо 

економічного та соціального розвитку Володимирецької селищної територіальної громади у 2024 році



1.    Сприяння реформуванню місцевого самоврядування, адміністративно- територіального устрою та розвитку Володимирецької селищної територіальної громади, удосконалення системи управління регіональним розвитком:

-    сприяння створенню належних матеріальних, фінансових та організаційних умов для зміцнення економічної бази та розвитку територіальної громади;

-    забезпечення виконання повноважень щодо економічного і соціального розвитку територіальної громади, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів;

-    забезпечення ефективного використання можливостей державного фонду регіонального розвитку, інших державних і недержавних джерел фінансування програм і проектів розвитку територіальної громади;

-    оптимізація мережі навчальних закладів району з урахуванням формування об’єднаної територіальної громади;

-    сприяння участі територіальної громади у програмах міжнародної технічної допомоги, активізація співпраці з донорськими організаціями щодо залучення коштів для фінансування інвестиційних програм та проектів, забезпечення реалізації заходів у рамках проекту Світового банку «Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей»;

-    участь у щорічному обласному конкурсі проектів розвитку територіальної громади;

-    підтримка реалізації проектів розвитку територіальної громади, у тому числі проекту Європейського Союзу та Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду».



2.    Підвищення рівня енергоефективності і енергозбереження, впровадження заходів щодо використання нетрадиційних та відновлюваних джерел енергії:

-    впровадження енергозберігаючих заходів у галузях господарського комплексу та соціальній сфері територіальної громади;

-    проведення енергетичних обстежень бюджетних установ Володимирецької селищної ради та розроблення для бюджетної сфери територіальної громади  лімітів споживання енергоносіїв у  розрізі  електричної 

Продовження додатка



енергії, теплової енергії, водопостачання і водовідведення, з урахуванням вимог чинного законодавства;

- підвищення енергоефективності технологічних процесів шляхом удосконалення технологічного обладнання, використання енергозберігаючих технологій та матеріалів;

-    збільшення обсягів використання нетрадиційних джерел і альтернативних видів палива відносно рівня споживання паливно-енергетичних ресурсів;

-    впровадження енергозберігаючих проектів на території Володимирецької селищної ради.



3.    Реалізація державної фінансово-бюджетної політики, підвищення рівня самостійності Володимирецької селищної територіальної громади:

-    забезпечення ефективного планування доходів і видатків селищного бюджету територіальної громади, належного виконання затверджених бюджетних призначень;

-    підвищення ефективності адміністрування податків, дотримання жорсткої дисципліни;

-        збереження соціальної спрямованості бюджету територіальної громади;

-    проведення закупівель товарів робіт та послуг через електронну систему РroZoro;

-    забезпечення застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі з метою підвищення прозорості та ефективності використання фінансових ресурсів.



4.    Забезпечення належного функціонування центру надання адміністративних послуг, створення сприятливих умов для започаткування та ведення бізнесу, удосконалення реєстраційно-дозвільної системи у сфері господарської діяльності:

-    підвищення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернень через центр надання адміністративних послуг територіальної громади;

-    фінансове та матеріально-технічне забезпечення функціонування центру надання адміністративних послуг;

-    забезпечення реалізації проекту технічної допомоги Європейського Союзу «Центр надання адміністративних послуг як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади», включаючи:

-    запровадження електронного документообігу між центром надання адміністративних послуг та суб'єктами надання адміністративних послуг;

-    створення регіонального порталу адміністративних послуг;

-    сприяння у створенні та забезпеченні діяльності центрів надання адміністративних послуг на території Володимирецької селищної територіальної громади.

-    

Продовження додатка



5.    Підтримка зміцнення обороноздатності держави, формування правосвідомості громадян:

забезпечення виконання законодавства про військовий обов'язок, здійснення заходів з питань мобілізації та мобілізаційної підготовки;

-    сприяння у підготовці молоді до військової служби у Збройних Силах України та інших військових формуваннях;

-    здійснення заходів щодо охорони громадської безпеки, громадського порядку, боротьби зі злочинністю;

-    впровадження заходів щодо організації правового інформування і виховання населення;

-    запобігання злочинності у сфері економіки, активізація роботи з протидії корупції, організованій злочинності, «тіньовій» економіці;

-    реалізація заходів щодо протидії тероризму.



6.    Сприяння стабільній роботі промислового комплексу Володимирецької селищної територіальної громади, підвищенню конкурентоспроможності продукції місцевих виробн иків на внутрішньому і зовнішньому ринках:

-    комплексна підтримка модернізації виробничих потужностей, створення нових високотехнологічних виробництв, упровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій; 

-    ефективне використання земельних ресурсів землекористувачами всіх форм власності;

-    створення сприятливих умов для розширення сфери використання місцевих сировинних ресурсів, упровадження технологій поглибленої переробки сировини;

-    підвищення конкурентоспроможності господарського комплексу району.



7.    Підтримка стабільного функціонування та розвитку агропромислового комплексу територіальної громади:

-    створення сприятливих умов для залучення інвестицій в аграрний сектор, технологічного переоснащення діючих та організації нових високотехнологічних підприємств із виробництва, зберігання та переробки сільськогосподарської продукції;

-    розвиток інфраструктури аграрного ринку, впровадження сучасних форм кооперації агровиробників, сприяння розширенню ринків збуту їх продукції;

-    реалізація на території громади заходів державної фінансової підтримки агропромислового комплексу шляхом здешевлення кредитів, а також підтримки галузі тваринництва;

-    сприяння розвитку селекційно-племінної роботи у тваринництві, підвищенню продуктивності тварин;

Продовження додатка



-    проведення інвентаризації земель, розроблення схем землеустрою та техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель;

-    запровадження нових технологій вирощування лісового посадкового матеріалу із закритою кореневою системою;

-    поступове переведення лісовирощування на генетико-селекційну основу;

-    виконання заходів, спрямованих на посилення охорони лісів від пожеж, шкідників, хвороб лісу, самовільних рубок та браконьєрства;

-    розробка та реалізація завдань та заходів щодо розвитку водного господарства на період до 2025 року.



8.    Сприяння залученню інвестиційних ресурсів для вирішення нагальних проблемних питань розвитку виробничої та соціальної сфери територіальної громади, покращення інфраструктури:

-    формування сприятливого інвестиційного клімату, сприяння пошуку потенційних інвесторів та впровадження інвестиційних проектів, забезпечення ефективного супроводу та обслуговування інвесторів;

-    будівництво, реконструкція та ремонт пріоритетних для територіальної громади об'єктів соціальної сфери, зокрема за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, інших фінансових ресурсів;

-    поточний та капітальний ремонт зовнішніх комунальних мереж водопостачання та водовідведення;

-    придбання медичного обладнання;

-    забезпечення доступу всіх населених пунктів до мережі Інтернет;

-    підтримка створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, модернізації системи утримання та обслуговування житлового фонду;

-    сприяння покращенню якості надання автотранспортних послуг населенню;

-    розвиток і вдосконалення мережі регулярних транспортних сполучень, забезпечення регулярним автобусним сполученням сільських населених пунктів;

-    забезпечення належного стану мережі автомобільних доріг загального користування, вулиць та доріг комунальної власності, проведення ремонту автомобільних доріг.



9.    Розвиток транскордонного співробітництва:

-    налагодження зв’язків з регіонами іноземних країн в економічній, інвестиційній, освітній, туристичній, культурній та інших сферах, сприяння зовнішньоекономічним зв’язкам підприємств, установ та організацій;

-    проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи про порядок здійснення зовнішньоекономічної діяльності в умовах вільної торгівлі між Україною та ЄС, надання консультаційних послуг товаровиробникам територіальної громади стосовно використання зовнішньої допомоги ЄС;

Продовження додатка



-    організація, проведення та участь у заходах міжнародного характеру (форумах, зустрічах, конференціях, семінарах, тренінгах) стосовно управління проектами в рамках фінансових інструментів ЄС;

-    наповнення усіма привабливими інвестиційними пропозиціями територіальної громади Інвестиційної карти Рівненської області та спеціалізованого сайту http://investinrivne.org.



10.    Розвиток туристично-рекреаційної інфраструктури та територій, формування позитивного туристичного іміджу територіальної громади:

-    сприяння розвитку перспективних видів туризму (в тому числі сільського), розширення мережі туристичних маршрутів;

-    створення нових агросадиб у місцях відпочинку туристів, надання ними традиційних для місцевості послуг;

-    забезпечення представлення туристичного потенціалу територіальної громади на спеціалізованих всеукраїнських та міжнародних туристичних заходах, виготовлення та поширення рекламно-інформаційної продукції;

-    розроблення маркетингових матеріалів про туристичний потенціал громади та представлення їх на міжнародних, всеукраїнських, обласних спеціалізованих виставкових заходах, бізнес-форумах;

-    сприяння в організації та проведенні місцевих іміджевих заходів (фестивалів, виставок, акцій).



11.    Сприяння зростанню рівня зайнятості населення, підвищенню конкурентоспроможності робочої сили на ринку праці:

-    здійснення систематичного аналізу ситуації на ринку праці, реалізація заходів щодо розв’язання проблеми безробіття, передусім громадян, які не можуть на рівних конкурувати на ринку праці, внутрішньо переміщених осіб та військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції;

-    сприяння працевлаштуванню громадян в тому числі для внутрішньо переміщених осіб;

-    творення умов для самозайнятості населення та підтримка підприємницької ініціативи безробітних;

-    забезпечення професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безробітних громадян відповідно до замовлень роботодавців;

-    залучення безробітних до громадських робіт, розширення видів таких робіт.



12.    Підвищення ефективності та адресності соціального захисту населення:

-    реалізація заходів щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції;



Продовження додатка



-    забезпечення обліку осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, надання їм щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання (в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг);

-    забезпечення призначення житлових субсидій населенню територіальної громади за удосконаленим (спрощеним) порядком;

-    надання усіх видів соціальних допомог, компенсацій відповідно до норм чинного законодавства;

-    забезпечення соціальної підтримки багатодітних сімей, їх прав та законних інтересів;

-    комплексне медико-санітарне забезпечення осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС.



13.    Підвищення якості та доступності медичних послуг населенню на первинному, вторинному та третинному рівнях надання медичної допомоги:

-    забезпечення формування мережі лікарських амбулаторій загальної практики сімейної медицини відповідно до нормативу забезпеченості та укомплектування їх медичним обладнанням;

-    придбання медичної апаратури, обладнання, виробів медичного призначення;

-    сприяння підготовці на базі провідних закладів охорони здоров’я країн Європи лікарів сімейної медицини, кардіологів, організаторів охорони здоров’я;

-    здійснення заходів для переходу до страхової моделі (соціального медичного страхування);

-    активізація медико-соціальної профілактики, інформаційної та освітньо- роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;

-    впровадження страхової медицини на рівні первинної медичної допомоги та відшкодування вартості ліків хворим на серцево-судинні захворювання, цукровий діабет та бронхіальну астму;

-    продовження удосконалення та запровадження медичних стандартів надання медичної допомоги та індикаторів якості роботи закладів охорони здоров’я та їх підрозділів;

-    забезпечення імунопрофілактики, здійснення інших заходів щодо раннього виявлення захворювань, профілактики і боротьби із соціально-небезпечними хворобами;

-    забезпечення сімейних лікарів житлом.











Продовження додатка



14.    Забезпечення громадянам рівних умов доступу до якісної освіти шляхом оптимізації мережі навчальних закладів на території Володимиреиької селищної територіальної громади:

-    оптимізація мережі загальноосвітніх навчальних закладів громади Володимирецької селищної ради, створення умов для однозмінного навчання; 

-    модернізація матеріально - технічної та методичної бази загальноосвітніх навчальних закладів, підвищення рівня професійної компетентності вчителя;

-    створення умов для раннього виявлення творчих нахилів дитини, забезпечення умов у навчальних закладах району для збереження здоров’я учнів;

-    забезпечення профільного навчання учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів, профорієнтаційної роботи та допрофільної підготовки;

-    забезпечення регулярного безоплатного підвезення учнів, дітей та педагогічних працівників до навчальних закладів;

-    забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів комп’ютерними комплексами (у тому числі заміна морально застарілих), розширення доступу до швидкісного Інтернету;

-    впровадження нових державних стандартів професійно-технічної освіти та розроблення відповідних програм професійного навчання;

-    створення належних умов для здобуття якісної освіти дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та дітьми, які потребують корекції фізичного або розумового розвитку, соціальної адаптації; запровадження інклюзивної освіти;

-    збільшення чисельності дітей, охоплених дошкільною освітою; відкриття нових дошкільних навчальних закладів і груп з короткотривалим перебуванням дітей;

-    розширення мережі навчально-виховних комплексів «Школа-дитячий садок»;

-    створення умов для подальшого розвитку позашкільної освіти шляхом упорядкування та розвитку мережі позашкільних навчальних закладів як координаційних центрів виховної роботи; проведення модернізації навчальної матеріально - технічної бази закладів, оснащення їх сучасним обладнанням;

-    покращення матеріально-технічної бази навчальних закладів (реконструкція та капітальний ремонт), проведення заходів енергозбереження;

-    надання навчальним закладам самостійності щодо розпорядження фінансовими ресурсами.



15.    Збереження та підтримка культури, народних традицій і надбань, пам'яток культурної спадщини:

-    проведення паспортизації пам’яток культурної спадщини територіальної громади;

-    виготовлення рекламно - сувенірної продукції;

Продовження додатка



-    формування місцевих переліків елементів нематеріальної культурної спадщини та підготовка відповідних пропозицій для внесення їх до списків обласного рівня; 

-    забезпечення інформаційних потреб населення, продовження комп’ютеризації бібліотечних закладів та підключення їх до мережі інтернет;

-    розширення мережі туристичних тематичних маршрутів;

-    участь у міжнародних, всеукраїнських та обласних фестивалях, святах, оглядах, конкурсах, конкурсу літературних творів імені Михайла Дубова.



16.    Формування здорового способу життя, сприяння соціальному становленню і розвитку дітей та молоді:

-    організація відпочинку і оздоровлення дітей та молоді, пропагування здорового способу життя, профілактика негативних явищ у молодіжному середовищі;

-    створення умов та підтримка молодіжних ініціатив, сприяння інтелектуальному та творчому розвитку молоді, патріотичне виховання, розвиток духовності, інтеграція українського молодіжного руху до європейських та світових молодіжних структур;

-    сприяння реалізації права дитини на виховання в сім’ї, підвищення рівня влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у будинки сімейного типу і прийомні сім’ї;

-    проведення соціальної роботи з сім'ями, дітьми та молоддю, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують допомоги;

-    сприяння розширенню спортивної інфраструктури для занять фізичною культурою і спортом, підтримка мережі центрів фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», спортивних клубів, закладів дитячо-юнацького та резервного спорту, громадських спортивних організацій;

-    проведення обласних спортивно-масових заходів та змагань, забезпечення належної підготовки команд і спортсменів району (у тому числі інвалідів- спортсменів та ветеранів) до участі у обласних, всеукраїнських та міжнародних спортивних змаганнях.



17. Реалізація державної політики у сфері охорони довкілля; підвищення рівня захисту населення і території Володимирецької селищної територіальної громади від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру:

-    проведення системної роботи щодо збереження природно-заповідного фонду;

-    упорядкування діючих звалищ твердих побутових відходів та ліквідація стихійних звалищ відходів, проведення паспортизації місць видалення відходів на території громади;

-    забезпечення збирання, перевезення, зберігання та знешкодження непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин;

Продовження додатка



-    реалізація комплексу заходів щодо запобігання та ліквідації пожеж у природних екосистемах та на торфовищах;

-    очищення території громади від вибухонебезпечних предметів;

-    удосконалення автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільного захисту територіальної громади, створення матеріальних резервів усіх рівнів для запобігання виникненню і ліквідації наслідків можливих надзвичайних ситуацій.



18.    Реалізація державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

-    ефективне управління фінансовими ресурсами для своєчасного і в повному обсязі виконання бюджетів усіх рівнів;

-    підвищення оперативності проведення видатків при виконанні бюджетних програм;

-    здійснення покриття тимчасових касових розривів місцевих бюджетів;

-    здійснення контролю за надходженням та цільовим спрямуванням бюджетних коштів;

-    проведення організаційно-технічних заходів щодо переходу селищного бюджету на систему дистанційного обслуговування клієнтів;

-    удосконалення казначейського обслуговування селищного бюджету.







Секретар селищної ради                                                             Юрій БЛИЩИК







































Додаток 1 до Програми



Прогнозні макроекономічні показники

розвитку Володимирецької селищної територіальної громади

 на 2024 рік

№ п/п    Показник    Звіт    Очікув. виконання    Прогноз на

          2022    2023    2024

1    2    3    4    5

1    Обсяг реалізованої промислової продукції (товарів, послуг), млн. грн.    42    31    31

2    Індекс промислової продукції, відсотків до попереднього року    105,00    77    77

3    Обсяг реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу, грн    1550    1142    1142

4    Валова продукція сільського господарства, в співставних цінах 2010-2012 р., млн. грн    3,7    3    3

5    Валова продукція сільського господарства, відсотків до попереднього року    105    77    77

6    Валова продукція сільського господарства у розрахунку на одну особу, грн.    136    100    100

7    Обсяг капітальних інвестицій у розрахунку на одну особу, грн.    1328    979    979

8    Середня чисельність наявного населення, тис. осіб    27,1    27    27

9    Рівень безробіття населення у віці 15–70 років (за методологією МОП), відсотків до економічно активного населення відповідного віку    15,9    12    12,5

10    Середньомісячна номінальна заробітна плата штатних працівників, грн.    8002    5897    6800

11    Кількість суб’єктів підприємницької діяльності фізичних осіб    546    402    396

12    Кількість суб’єктів підприємницької діяльності юридичних осіб    51    38    36





Додаток 2 до Програми



Перелік інвестиційних проектів,

які планується реалізувати у 2024 році

Найменування об’єкта та його місцезнаходження    Рік

початку та закінчення реалізації проекту    Кошторисна вартість, тис.грн    Орієнтовний обсяг фінансування на 2024 рік

        усього    Залишок на 01.01.2024     

1    2    3    4    5

Усього (тис.гривень)        345 129,63    261 017,95    261 017,95

Об’єкти регіонального значення    -    -    -    -

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180203  Володимирець-Красносілля-Малі Телковичі  на ділянці км 13+00 - км 19+400    2021-2024    71 151,975    41 098,844    41 098,844

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180203  Володимирець-Красносілля-Малі Телковичі  на ділянці км 19+400 - км 24+800    2021-2024    64 800,000    64 800,000    64 800,000

Капітальний ремонт автомобільної дороги О 180212 /О 180203/ - Бишляк км 0+000 – км 5+000    2021-2026    75000,000    75000,000    75000,000

Усього, (тис.гривень)        210 951,98    180 898,84    180 898,84

Об’єкти місцевого  значення                

Реконструкція Степангородської ЗОШ I-III ст. по вул. Шевченка, 59 в с. Степангород Володимирецького району під Степангородський НВК «Загальноосвітня школа I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад (ДНЗ)» Володимирецької районної ради»    2016-2025    93504,488    47295,488    47295,488

Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 64371 на вул. Миру, 4 в смт Володимирець Рівненської області    2019-2024    7 120,094    7 017,030    7 017,030

Капітальний ремонт протирадіаційного укриття № 64263 на вул. Горького, 2 в смт Володимирець Рівненської області    2024-2024    2 184,974    2 126,282    2 126,282





Продовження додатка



Капітальний ремонт покрівлі Зеленівської гімназії Володимирецької селищної ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с. Зелене Вараського району Рівненської області    2021-2024    871,985    821,985    821,985

Капітальний ремонт покрівлі блоку початкових класів Володимирецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Володимирецької селищної ради за адресою: вул. Поштова, 17 смт. Володимирець Вараського району Рівненської області    2021-2024    1385,208    1325,208    1325,208

Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Володимирецького закладу дошкільної освіти комбінованого типу «Казка» на вул. Пилипа Орлика,1 в смт. Володимирець Рівненської області    2021-2024    3481,855    3421,855    3421,855

Капітальний ремонт будівлі Красносільського ЗЗСО І-ІІІ ст. по вул. Центральній, 24 в с. Красносілля Вараського району Рівненської області (заміна вікон та зовнішніх дверей)    2021-2024    1906,730    1876,730    1876,730

Реконструкція приймального відділення лікувального корпусу комунального некомерційного підприємства «Володимирецька багатопрофільна лікарня» по вул. Грушевського, 39, смт Володимирець Рівненської області    2020-2024    17301,745    9893,953    9893,953

Капітальний ремонт покрівлі Половлівської гімназії Володимирецької селищної ради по вул. Лесі Українки, 29б, с. Половлі Володимирецької територіальної громади Вараського району Рівненської області    2021-2024    2858,532    2808,532    2808,532

Капітальний ремонт покрівлі будинку культури по вул. Лесі Українки, 29а, с. Половлі Володимирецької територіальної громади Вараського району Рівненської області    2021-2024    3562,043    3532,043    3532,043

Усього, (тис.гривень)        134177,654    80119,106    80119,106





Додаток 3 до Програми



Перелік цільових програм,

які реалізовуватимуться у 2024 році

№    Назва програми, коли та яким документом схвалена і затверджена

1    Про затвердження Стратегічного плану розвитку Володимирецької селищної територіальної громади на період до 2027 року (рішення Володимирецької селищної ради № 718 від 04.02.2022 року)

2    Про затвердження Програми забезпечення територіальної оборони Володимирецької територіальної громади на 2023 - 2025 роки, в новій редакції (рішення Володимирецької селищної ради № 1323 від 08.12.2023 року)

3    Про затвердження Програми розвитку міжнародного співробітництва Володимирецької селищної територіальної громади на 2022-2024 роки (рішення Володимирецької селищної ради № 560 від 07.12.2022 року)

4    Про  затвердження Програми грантової підтримки ініціатив мешканців багатоквартирних будинків Володимирецької селищної територіальної громади на 2022-2025 роки (рішення викоавчого комітету Володимирецької селищної ради № 155  від 04.11.2022 року)

5    Про затвердження цільової програми «Програма здійснення землеустрою на території Володимирецької селищної ради на 2021-2025 роки», (рішення Володимирецької селищної ради № 68 від 24.12.2020 року із змінами)

6    Про затвердження цільової програми «Програма матеріальної підтримки учасників операції об’єднаних сил та осіб, які проживають в зоні її проведення на 2021- 2025 роки» (рішення Володимирецької селищної ради     № 69 від 24.12.2020 року)

7    Про затвердження цільової програми «Програма заохочення громадян, трудових та творчих колективів, які зробили значний внесок у розвиток територіальної громади Володимирецької селищної ради на 2021-2025 роки» (рішення Володимирецької селищної ради   № 70 від 24.12.2020 року)

8    Про затвердження цільової програми «Програма розвитку культури та відзначення державних свят, пам’ятних і ювілейних дат в територіальній громаді Володимирецької селищної ради на 2021-2025 роки» (рішення Володимирецької селищної ради   № 71 від 24.12.2020 року)

9    Про затвердження цільової програми «Правовий захист інтересів територіальної громади Володимирецької селищної ради на 2021- 2025 роки» (рішення Володимирецької селищної ради   № 72 від 24.12.2020 року)





Продовження додатка



10    Про затвердження цільової програми «Програма організації та проведення суспільно корисних оплачуваних робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді виконання суспільно корисних робіт на 2021-2025 роки» (рішення Володимирецької селищної ради   № 73 від 24.12.2020 року)

11    Про затвердження проекту цільової програми «Програма соціального захисту та матеріальної підтримки деяких верств населення територіальної громади Володимирецької селищної ради на 2021-2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради   № 75 від 24.12.2020 року)

12    Про затвердження цільової програми «Програма військово-патріотичного виховання та підготовки молоді до служби в Зброєних Силах України Володимирецької селищної ради на 2021-2025 роки» (рішення Володимирецької селищної ради   № 76 від 24.12.2020 року із змінами)

13    Про затвердження цільової програми «Ліси Володимиреччини на 2021-2025 роки» (рішення Володимирецької селищної ради   № 78 від 24.12.2020 року)

14    Про затвердження цільової програми «Сприяння ефективному розвитку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків у територіальної громади Володимирецької селищної ради на 2021-2025 роки» (рішення Володимирецької селищної ради   № 79 від 24.12.2020 року)

15    Про затвердження Програми захисту населення і територій Володимирецької селищної територіальної громади від надзвичайних ситуацій та забезпечення організації заходів пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту на 2021 - 2025 роки, в новій редакції (рішення Володимирецької селищної ради № 1325 від 08.12.2023 року)

16    Про затвердження комплексної програми забезпечення містобудівною документацією населених пунктів та територій Володимирецької територіальної громади на 2021-2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради   № 435 від 29.10.2021 року)

17    Про соціальну програму запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі Володимирецької селищної територіальної громади на 2021-2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради   № 445 від 29.10.2021 року)

18    Про затвердження Комплексної програми благоустрою та розвитку житлово-комунального господарства Володимирецької селищної територіальної громади на 2022-2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради № 561 від 07.12.2021 року)









Продовження додатка



19    Про затвердження Програми розвитку імунопрофілактики та захисту населення від інфекційних хвороб, яким можна запобігти шляхом проведення імунопрофілактики у Володимирецькій територіальній громаді протягом 2023-2025 років  (рішення Володимирецької селищної ради № 1328 від 08.12.2023 року)

20    Про затвердження Програми поводження з твердими побутовими відходами на території Володимирецької селищної територіальної громади на 2021-2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради   № 559 від 07.12.2021 року)



21    Про затвердження Програми утримання та розвитку благоустрою населених пунктів Володимирецької селищної територіальної громади на 2023-2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради № 1065 від 21.04.2023 року)

22    Про затвердження Програми відзначення державних, регіональних, професійних свят та пам’ятних дат, проведення культурно-масових та представницьких заходів у Володимирецькій селищній територіальній громаді на 2021-2025 рік (рішення Володимирецької селищної ради   № 556 від 07.12.2021 року)

23    Про затвердження Програми інформатизації Володимирецької селищної ради на 2021-2023 роки (рішення Володимирецької селищної ради   № 557 від 07.12.2021 року)

24    Про затвердження Програми забезпечення Вараського районного Центру психосоціальної підтримки Володимирецького СЦСС на 2023-2024 роки (рішення Володимирецької селищної ради № 1246 від 08.09.2023 року)

25    Про затвердження Програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення у Володимирецькій територіальній громаді на 2023 – 2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради № 1087 від 08.09.2023 року)

26    Про затвердження Програми підтримки Трудового архіву Володимирецької селищної територіальної громади на 2022-2026 роки (рішення Володимирецької селищної ради   № 565 від 07.12.2021 року)

27    Про затвердження цільової Програми «Про забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю - стомованих хворих технічними та іншими засобами на 2024-2026 роки» (рішення Володимирецької селищної ради   № ______ від _________ 2023 року)

28    Про затвердження Програми харчування дітей дошкільного та шкільного віку закладів освіти Володимирецької селищної територіальної громади на 2023 рік  (рішення Володимирецької селищної ради   № 1327 від 08.12.2023 року)





Продовження додатка



29    Про затвердження цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання у Володимирецькій селищній територіальній громаді на 2021-2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради   № 346 від 27.08.2021 року)

30    Про затвердження Програми забезпечення територіальної оборони Володимирецької територіальної громади на 2023 – 2025 роки, в новій редакції Про затвердження Програми харчування дітей дошкільного та шкільного віку закладів освіти Володимирецької селищної територіальної громади на 2023 рік  (рішення Володимирецької селищної ради   № 1088 від 30.05.2023 року)

31    Про затвердження Програми використання коштів, що надходять в порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва на 2021-2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради   № 279 від 09.07.2021 року)

32    Про затвердження Антикорупційної програми Володимирецької селищної ради (рішення Володимирецької селищної ради   № 281 від 09.07.2021 року)

33    Про Програму матеріально-технічного Забезпечення сесійної та депутатської діяльності на 2021 – 2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради   № 288 від 09.07.2021 року)

34    Про затвердження Програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення у Володимирецькій територіальній громаді на 2023 – 2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради   № 1087 від 30.05.2023 року)

35    Про затвердження Програми захисту населення і територій Володимирецької селищної територіальної громади від надзвичайних ситуацій та забезпечення організації заходів пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту на 2021-2025 роки, в новій редакції (рішення Володимирецької селищної ради   № 1094 від 30.05.2023 року)

36    Про комплексну цільову  програму надання пільг та соціальних послуг окремим   категоріям населення Володимирецької селищної територіальної громади на 2021-2025  роки (рішення Володимирецької селищної ради   № 195 від 31.03.2021 року із змінами)



37    Про затвердження Програми розвитку меліорації земель та захисту населених пунктів та сільськогосподарських угідь від шкідливої дії вод Володимирецької територіальної громади на 2023-2027 роки  (рішення Володимирецької селищної ради   № 1086 від 30.05.2023 року)







Продовження додатка





38    Про затвердження Програми організації та проведення громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру на території Володимирецької селищної територіальної громади на 2023-2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради   № 995 від 03.02.2023 року)

39    Про затвердження цільвої програми «Програма фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства«Володимирецький центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2023-2024 роки» (рішення Володимирецької селищної ради   № 956 від 23.12.2022 року)

40    Про затвердження Програми розвитку фізичної культури та спорту Володимирецької селищної територіальної громади на 2023-2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради   № 958 від 23.12.2022 року)

41    Про затвердження Програми «Підтримка обдарованих дітей Володимирецької селищної територіальної громади на 2023-2025 роки» (рішення Володимирецької селищної ради   № 957 від 23.12.2022 року)

42    Про затвердження Програми надання фінансової підтримки військовій частині А7073 на 2022 – 2024 роки (рішення Володимирецької селищної ради   № 733 від 04.02.2022 року)

43    Про затвердження Програми матеріальної підтримки військовослужбовців та забезпечення територіальної оборони Володимирецької територіальної громади на 2022 – 2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради                  № 781 від 08.07.2022 року)

44    Програми матеріальної підтримки 61-го окремого батальйону територіальної оборони (в/ч А7073 Володимирець) та добровольчих формувань сил спротиву Володимирецької територіальної громади на 2022-2025 роки (рішення Володимирецької селищної ради  № 762 від 15.03.2022 року)

45    Про затвердження Програми розвитку освіти Володимирецької селищної територіальної громади на 2022 – 2024 роки (рішення Володимирецької селищної ради  № 731 від 04.02.2022 року)

46    Про затвердження Програми оздоровлення та відпочинку дітей Володимирецької селищної територіальної громади на 2024-2026 роки (рішення Володимирецької селищної ради  № _____ від ________2023 року)