ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1648

 

ВОЛОДИМИРЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

(восьме  скликання)

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

___________________  2025 року

№ _____ 

                                                     

Про затвердження звіту про виконання фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Володимирецька багатопрофільна лікарня» Володимирецької селищної ради за 2024 рік
 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарського кодексу України, наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.03.2015 року № 205 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки» (зі змінами), рішення Володимирецької селищної ради від 05.02.2021 року № 133 «Про затвердження статуту комунального некомерційного підприємства «Володимирецька багатопрофільна лікарня» Володимирецької селищної ради»,  заслухавши звіт в. о. головного лікаря Івана КАРАЇМЧУКА про виконання фінансового плану комунального некомерційного підприємства  «Володимирецька багатопрофільна лікарня» Володимирецької селищної ради, за погодженням з постійними комісіями селищної ради,  селищна рада,

 

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити звіт про виконання фінансового плану за 2024 рік комунального некомерційного підприємства «Володимирецька багатопрофільна лікарня» Володимирецької селищної ради, що додається.

  2. Контроль  за виконанням рішення покласти на голову постійної комісії селищної ради з питань бюджету та фінансів, регламенту, депутатської діяльності, соціальної політики, охорони здоров’я, освіти, культури, молоді та спорту, правопорядку та здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства Анатолія БОВУ.


                                                                   

Селищний голова                                                           Василь КОВЕНЬКО

 

Рішення підготував:

 

В.о.головного лікаря

КНП «Володимирецька БЛ»                           Іван КАРАЇМЧУК

 

Погоджено:


Секретар селищної ради                             Юрій БЛИЩИК

 

Заступник селищного  голови                                                 Арсеній КОТОВИЧ

 

В.о.начальника юридичного відділу                     Сергій  КРАВЕЦЬ

 

Начальник  загального відділу                                                 Наталія КРУК 





















 

Проєкт рішення оприлюднено на офіційному вебсайті Володимирецької селищної ради https://volodselrada.gov.ua/

05 березня 2025 року № 1646





ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням Володимирецької селищної ради

_________________2025 р. №____________

Підприємство Комунальне некомерційне підприємство «Володимирецька багатопрофільна лікарня» Володимирецької селищної ради Коди
Орган управління Управління соціально-культурної сфери Володимирецької селищної ради За ЕДРПОУ 01999804
Галузь Охорона здоров’я За СПОДУ
Вид економічної діяльності Діяльність лікарняних закладів За ЗКНГ
Місцезнаходження вул. Грушевського, 39, сел. Володимирець, Рівненська обл., 34300 За КВЕД 86.10
Телефон 2-59-90
В.о. головного лікаря Караїмчук Іван Васильович
Звіт
про виконання фінансового плану підприємства
за 2024 рік
одиниця виміру: тис. гривень
Показники Код рядка Наростаючим підсумком з початку року
План Факт Відхи-лення, +/- Вико-нання, %
1 2 3 4 5 6
І. Фінансові результати
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 1010 122 964,6 124 703,8 1739,2 101,4
у тому числі:
дохід за програмою медичних гарантій (кошти НСЗУ) 1011 118 990,5 121 450,5 2460,0 102,1
дохід від надання медичних та немедичних послуг за кошти фізичних і юридичних осіб 1012 3 974,1 3 253,3 -720,8 81,9
Інші операційні доходи, всього 1020 23 565,6 20 607,8 -2957,8 87,4
у тому числі:
дохід від цільового фінансування з місцевого бюджету 1021 14 177,3 8 359,3 -5818,0 59,0
дохід від надання майна в оренду 1022 675,0 606,2 -68,8 89,8
дохід від компенсацій за комунальні платежі від орендарів 1023 553,3 794,3 241,0 143,6
інші доходи ( реалізація майна; дохід від амортизації НА та ОЗ, що отримані як цільове фінансування; відсотки банку ) 1024 8 160,0 10 848,0 2688,0 132,9
Інші доходи (не грошові надходження) 1030 3 600,0 87,1 -3512,9 2,4
Разом доходи (1010+1020+1030) 1040 150 130,2 145 398,7 -4731,5 96,8
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) 1050 138 070,0 112 381,9 -25688,1 81,4
у тому числі за економічними елементами:
Матеріальні затрати 1051 26 326,6 12 515,3 -13811,3 47,5
Витрати на оплату праці 1052 70 562,4 69 337,1 -1225,3 98,3
Відрахування на соціальні заходи 1053 15 523,7 15 371,2 -152,5 99,0
Амортизація 1054 9 454,6 1 942,5 -7512,1 20,5
Інші операційні витрати 1055 16 202,7 13 215,8 -2986,9 81,6
Адміністративні витрати 1060 12 060,2 9 312,6 -2747,6 77,2
у тому числі за економічними елементами:
Матеріальні затрати 1061 834,6 73,5 -761,1 8,8
Витрати на оплату праці 1062 9 129,7 7 463,9 -1665,8 81,8
Відрахування на соціальні заходи 1063 2 008,5 1 595,8 -412,7 79,5
Амортизація 1064 20,0 27,7 7,7 138,5
Інші операційні витрати 1065 67,4 151,7 84,3 225,1
Інші операційні витрати 1070 0,0 20 694,9 20694,9 0,0
у тому числі за економічними елементами:
Матеріальні затрати 1071 0,0 9 738,7 9738,7 0,0
Витрати на оплату праці 1072 0,0 300,4 300,4 0,0
Відрахування на соціальні заходи 1073 0,0 66,1 66,1 0,0
Амортизація 1074 0,0 10 281,0 10281,0 0,0
Інші витрати 1075 0,0 308,7 308,7 0,0
Разом витрати (1050+1060+1070) 1080 150 130,2 142 389,4 -7740,8 94,8
Фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування ( 1040-1080):
прибуток 1110 0,0 3 009,3 3009,3 0,0
збиток 1120 0,0 0,0 0,0 0,0
ІІ. Елементи операційних витрат (разом) 2000 150 130,2 142 389,4 -7740,8 94,8
у тому числі за економічними елементами:
Матеріальні затрати 2010 27 161,2 22 327,5 -4833,7 82,2
Витрати на оплату праці 2020 79 692,1 77 101,4 -2590,7 96,7
Відрахування на соціальні заходи 2030 17 532,2 17 033,1 -499,1 97,2
Амортизація 2040 9 474,6 12 251,2 2776,6 129,3
Інші операційні витрати 2050 16 270,1 13 676,2 -2593,9 84,1
ІІІ. Капітальні інвестиції протягом року
Капітальне будівництво 3010 0,0 0,0 0,0 0,0
у т.ч. за рахунок бюджетних коштів 3011 0,0 0,0 0,0 0,0
Придбання (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів 3020 2 500,0 16 973,8 14473,8 679,0
у т.ч. за рахунок бюджетних коштів 3021 0,0 0,0 0,0 0,0
Придбання (створення) нематеріальних активів) 3030 0,0 0,0 0,0 0,0
у т.ч. за рахунок бюджетних коштів 3031 0,0 0,0 0,0 0,0
Погашення отриманих на капітальні інвестиції позик 3040 0,0 0,0 0,0 0,0
у т.ч. за рахунок бюджетних коштів 3041 0,0 0,0 0,0 0,0
Модернізація, модифікація, дообладнання, рекон- струкція, інші види поліпшення необоротних активів 3050 3 500,0 0,0 -3500,0 0,0
у т.ч. за рахунок бюджетних коштів 3051 1 000,0 0,0 -1000,0 0,0
Разом (сума рядків 3010, 3020, 3030, 3040, 3050): 3060 6 000,0 16 973,8 10973,8 282,9
у т.ч. за рахунок бюджетних коштів: 3061 1 000,0 0,0 -1000,0 0,0
ІV. Додаткова інформація на 01.01.25 на 01.01.25
Чисельність працівників 4010 493,5 464,0 -29,5 94,0
Первісна вартість основних засобів 4020 143 717,9 166 272,2 22554,3 115,7
Податкова заборгованість 4030 0,0 0,0 0,0 0,0
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою 4040 0,0 0,0 0,0 0,0