ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Караїмчук Іван Васильович

Доповідач:

Караїмчук Іван Васильович

Підготував:

КАРАЇМЧУК Іван Васильович, в.о. головного лікаря КНП «Володимирецька багатопрофільна лікарня» Володимирецької селищної ради

Галузь:

Фінанси та бюджет

Статус:

Прийнятий вцілому

Дата:

16.10.2024

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ЗАУВАЖЕННЯ ТА ПОБАЖАННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1488
Про затвердження фінансового плану на 2025 рік комунального некомерційного підприємства «Володимирецька багатопрофільна лікарня» Володимирецької селищної ради

 

ВОЛОДИМИРЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р І Ш Е Н Н Я


__________________  2024 року

            № ____ 

 

Про затвердження фінансового плану на 2025 рік комунального    некомерційного      підприємства «Володимирецька     багатопрофільна     лікарня» Володимирецької селищної ради

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарського кодексу України, наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.03.2015 № 205 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки» (зі змінами), рішення Володимирецької селищної ради від 05.02.2021 року № 133 «Про затвердження статуту комунального некомерційного підприємства «Володимирецька багатопрофільна лікарня» Володимирецької селищної ради», розпорядження селищного голови від 09.10.2024 року № 180 “Про відпустку Ковенька В.В.” та з метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю, підвищення ефективної роботи підприємств комунальної власності Володимирецької селищної ради Рівненської області, селищна рада,

 

ВИРІШИЛА:

 

1.   Затвердити фінансовий план на 2025 рік комунального некомерційного підприємства «Володимирецька багатопрофільна лікарня» Володимирецької селищної ради, що додається.

2. Комунальному некомерційному підприємству «Володимирецька багатопрофільна лікарня» Володимирецької селищної ради звіт про виконання фінансового плану підприємства надавати Володимирецькій селищній раді в паперовому та електронному вигляді один раз в рік у строки, встановлені для подання фінансової звітності, разом з пояснювальною запискою щодо результатів діяльності підприємства за рік та із зазначенням за окремими чинниками значних відхилень фактичних показників від планових.

3. Контроль за виконанням  рішення доручити заступнику селищного голови Арсенію КОТОВИЧУ.

 

Тимчасово здійснюючий повноваження

селищного голови, секретар селищної ради                    Юрій БЛИЩИК


Рішення підготував:

 

В.о. головного лікаря «Володимирецької 

багатопрофільної лікарні» 

Володимирецької селищної ради                                           Іван КАРАЇМЧУК           

 

Погоджено:

 

Заступник селищного голови                                                 Арсеній КОТОВИЧ

 

Начальник юридичного відділу       Тетяна МАСТІЙ

 

Начальник загального відділу                                                 Наталія КРУК

 

Начальник фінансового відділу                                              Людмила ЯРМОЛЮК

 

Начальник Управління

соціально-культурної сфери                                                   Вадим ДРУЗЬ





 

 

Проект рішення оприлюднений на офіційному вебсайті селищної ради volodselrada.gov.ua

16 жовтня 2024 року  №1488






                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

 

                                                                                    Рішення селищної ради

 

                                                                                                             ________________ 2024 року  №________



 

Проект

Х

Попередній

Уточнений

Зміни

Зробити позначку «Х»


Фінансовий план КНП "Володимирецька БЛ"

на 2025 рік

 
 

Підприємство    

Комунальне некомерційне підприємство  «Володимирецька багатопрофільна лікарня»  Володимирецької селищної ради     

 

Коди

 

Орган управління

Управління соціально-культурної сфери  Володимирецької селищної ради     

За ЄДРПОУ

01999804

Галузь   

Охорона здоров’я

За СПОДУ

Вид економічної діяльності  

Діяльність лікарняних закладів

За ЗКНГ

 

Місцезнаходження   

вул. Грушевського, 39, сел. Володимирець, Рівненська обл., 34300

За КВЕД

86.10

Телефон 

2-59-90

В.о. головного лікаря

Караїмчук Іван Васильович

одиниця виміру: тис. гривень

 

Показники

 

Код рядка

 

Плановий рік, усього

 

У тому числі за кварталами

І

ІІ

ІІІ

ІV

1

2

3

4

5

6

7

І. Фінансові результати

Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

 

1010

 

123472,4

 

30868,1

 

30868,1

 

30868,1

 

30868,1

      у тому числі:

  дохід за програмою медичних гарантій (кошти НСЗУ)

 

1011

 

119498,2

 

29874,5

 

29874,5

 

29874,6

 

29874,6

  дохід від надання послуг з медичного обслуговування населення за плату від  юридичних і фізичних осіб

 

1012

 

3974,2

 

993,6

 

993,6

 

993,5

 

993,5

 

Інші операційні доходи, всього

  

   1020

 

27695,4

 

7931,4

 

6253,3

 

5917,3

 

7593,4

      у тому числі:

дохід від цільового фінансування з місцевого бюджету

 

1021

 

14670,7

 

4667,7

 

3003,7

 

2667,7

 

4331,6

дохід від надання майна в оренду

1022

675,0

168,8

168,7

168,7

168,8

дохід від компенсацій за комунальні платежі від орендарів

 

1023

 

579,3

 

152,3

 

138,3

 

138,3

 

150,4

інші  доходи ( реалізація майна; дохід від амортизації НА та ОЗ, що отримані як цільове фінансування; та ін. )

 

1024

 

11770,4

 

2942,6

 

2942,6

 

2942,6

 

2942,6

Інші доходи (не грошові надходження)

1030

3355,1

838,7

838,8

838,8

838,8

Разом доходи (1010+1020+1030)

1040

154522,9

39638,2

37960,2

37624,2

39300,3

Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг)

 

1050

 

111413,8

 

27853,5

 

27853,5

 

27853,4

 

27853,4

у тому числі за економічними елементами:

    Матеріальні затрати

1051

12631,2

3213,8

3171,4

3101,9

3144,1

    Витрати на оплату праці

1052

69879,2

17423,9

17458,7

17515,6

17481,0

    Відрахування на соціальні заходи

1053

15373,4

3833,3

3840,9

3853,4

3845,8

    Амортизація

1054

329,6

82,4

82,4

82,4

82,4

    Інші операційні витрати

1055

13200,4

3300,1

3300,1

3300,1

3300,1

 

Адміністративні витрати 

 

1060

 

12058,6

 

3014,6

 

3014,6

 

3014,7

 

3014,7

у тому числі за економічними елементами:

    Матеріальні затрати

1061

834,9

208,7

208,7

208,6

208,9

    Витрати на оплату праці

1062

9129,7

2282,4

2282,4

2282,5

2282,4

    Відрахування на соціальні заходи

1063

2008,6

502,1

502,2

502,2

502,1

    Амортизація

1064

20,0

5,0

5,0

5,0

5,0

    Інші операційні витрати

1065

65,4

16,4

16,3

16,4

16,3

 

Інші операційні витрати

 

1070

 

31050,5

 

8770,1

 

7092,1

 

6756,1

 

8432,2

у тому числі за економічними елементами:

    Матеріальні затрати

1071

14436,4

4560,6

2925,0

2658,5

4292,3

    Витрати на оплату праці

1072

683,2

216,7

181,9

125,0

159,6

    Відрахування на соціальні заходи

1073

150,3

47,7

40,0

27,5

35,1

    Амортизація

1074

11770,4

2942,6

2942,6

2942,6

2942,6

    Інші операційні витрати

1075

4010,2

1002,5

1002,6

1002,5

1002,6

 

Разом витрати (1050+1060+1070)

 

1080

 

154522,9

 

39638,2

 

37960,2

 

37624,2

 

39300,3

Фінансові результати від звичайної діяльності

 до оподаткування ( 1040-1080):

    прибуток

1110

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

    збиток

1120

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ІІ. Елементи операційних витрат  (разом)

2000

154522,9

39638,2

37960,2

37624,2

39300,3

у тому числі за економічними елементами:

Матеріальні затрати

2010

27902,5

7983,1

6305,1

5969,0

7645,3

Витрати на оплату праці

2020

79692,1

19923,0

19923,0

19923,1

19923,0

Відрахування на соціальні заходи

2030

17532,3

4383,1

4383,1

4383,1

4383,0

Амортизація

2040

12120,0

3030,0

3030,0

3030,0

3030,0

Інші операційні витрати

2050

17276,0

4319,0

4319,0

4319,0

4319,0

ІІІ. Капітальні інвестиції протягом року

Капітальне будівництво

3010

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

  в т.ч. за рахунок бюджетних коштів

3011

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

Придбання  (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів

 

3020

 

5000,0

 

1250,0

 

1250,0

 

1250,0

 

1250,0

  в т.ч. за рахунок бюджетних коштів

3021

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

Придбання (створення) нематеріальних активів)

3030

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

  в т.ч. за рахунок бюджетних коштів

3031

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

Погашення отриманих на  капітальні інвестиції позик

 

3040

 

0,0

 

0,0

 

0,0

 

0,0

 

0,0

  в т.ч. за рахунок бюджетних коштів

3041

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

Модернізація, модифікація, дообладнання, реконструкція, інші види поліпшення необоротних активів

 

3050

 

5000,0

 

1250,0

 

1250,0

 

1250,0

 

1250,0

  в т.ч. за рахунок бюджетних коштів

3051

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

Разом (сума рядків 3010,3020, 3030, 3040, 3050):

3060

10000,0

2500,0

2500,0

2500,0

2500,0

в т.ч. за рахунок бюджетних коштів:

3061

ІV. Додаткова інформація

на 1.01

на 1.04

на 1.07

на 1.10

на 31.12

Чисельність працівників

4010

493,5

493,5

493,5

493,5

493,5

Первісна вартість основних засобів

4020

151191,6

151191,6

151191,6

151191,6

151191,6

Податкова заборгованість

4030

0

0

0

0

0

Заборгованість перед працівниками за заробітною платою

 

4040

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

Секретар селищної ради                                                                    Юрій БЛИЩИК